Onze recente socials
Op zondag speelden onze u13 meisjes in Berlare hun Vlaamse jeugdeindronden als Limburgse kampioenen. Ze wonnen hun eerste wedstrijd tegen Zandhoven met 2-0. De tweede wedstrijd werd met 1-2 verloren van Gent. Daarna werden de wedstrijden tegen Leuven en Roeselare nog gewonnen met 2-1 en 2-0. Hierdoor behaalden ze een gedeelde 1e plaats, maar op basis van het resultaat in het onderlinge duel ontvingen onze toppers de zilveren medaille. Met de titel van vice-Vlaams kampioen op zak konden ze terug naar Beverst! Proficiat dames en coaches!! ❤️🤍🖤
Wat een superleuke dag! Het Schovoc-feest knetterde en spetterde!! De dag begon met een spannend blacklight-tornooi. Dit werd gevolgd door een megatoffe blacklight-training onder leiding van Anja Rasking en Linda Rasking . Na deze pret werd de honger gestild met lekkere frietjes en bijhorende snacks. Tijdens de kampioenenhuldiging werden de kampioenen en bekerwinnaars gevierd. Als afsluiter werd er gezellig nagepraat bij een verfrissend drankje. Bedankt aan het bestuur en organisatie, bedankt aan de deelnemers voor de sportiviteit, bedankt aan alle aanwezigen voor de steun!! ❤️🤍🖤
De meisjes van de u13a speelden in en tegen Helchteren voor de titel van Limburgs kampioen. Dankzij een mature prestatie konden zij met 3-1 winnen. Na de beker van Limburg, kronen zij zich dus ook tot kampioen van Limburg bij de u13. Een dikke pluim voor de hele ploeg en toptrainer Celine Sillen !! ❤️🤍🖤
De meisjes van de u13a speelden het voorbije weekend in Riemst voor de eerste plaats tegen hun rechtstreekse tegenstander. In een hoogstaande wedstrijd bleken onze dames net iets sterker als de thuisploeg. Met een mooie 1-3 overwinning mocht het feestje beginnen. 💪❤️🤍🖤
En we hebben weer een bekerwinnaar!! Na een sterke wedstrijd verslaan onze u15-meisjes Beverlo met 3-0! Proficiat dames en coaches!!! 💪🏐❤️🤍🖤































